2015. nov 30.

KÖLTÖZKÖDÉS: twitter.com/bertalanatya

írta: p.B
KÖLTÖZKÖDÉS: twitter.com/bertalanatya

Kedves Mindannyian!

Bizonyára mindenki észrevette, hogy az elmúlt időszakban nem nagyon írtam, vagy egyre kevesebbet. Ennek a legfőbb oka, hogy idén kell megírnom a licenciadolgozatomat (nagyjából mint egy szakdolgozat), aminek legalább 70 oldalnak kell lennie, ráadásul olaszul. Ennek leadási határideje május, szóval nem nagyon van időm lazsálni. Ezért volt az az elmúlt időszakban, hogy ide a blogba nem nagyon írtam, mivel leginkább mást írtam: szakdolgozatot. Röviden összefoglalva tehát: blogot nem írtam, viszont kész lett az első 10 oldalas összefoglaló-vázlat, amelyet a rektori tanácsnak kell benyújtani a megíráshoz.

DE! Azt azért nem szeretném, hogy teljesen megszűnjön ez a blog - ezért kitaláltam egy új kommunikációs formát. A facebook is jó lett volna, de ott aki nincs regisztrálva, az nem tudja olvasni. Így jutottam el a twitterre - amit tényleg boldog-boldogtalan olvashat. Bevallom, azon sokkal könnyebb bármit is írni, kevesebb időt is vesz igénybe egy-egy üzenet írása, és persze az üzenetek is rövidebbek.

Szóval a továbbiakban ez a blogot már (sajnos) időhiány és lustaság miatt nem fogom frissíteni - viszont a twitter oldalra igyekszem pár naponta rövid üzeneteket és képeket feltenni, arról hogy hol jártam, mit csináltam. Ez így talán megkönnyíti a kapcsolattartást, és nem kell mindig egy hónapot várni az új bejegyzésre, hanem mindenki hetente többször hallhat felőlem - persze, csak ha érdekli ;)

Tehát még egyszer mindenkitől bocsánatot kérek, hogy csak ennyit írtam, remélem, azért így is tudjuk a kapcsolatot tartani egymással - sűrűbben, mint eddig!

Az új oldal címe pedig: twitter.com/bertalanatya

Szólj hozzá

twitter költözködés