2023. júl 25.

Berci menni Amerika!

írta: p.B
Berci menni Amerika!

stars-and-stripes-american-flag-646395d09f826.jpg6 évente a rendünkben van egy úgynevezett növendék-elöljáró továbbképzés, kevert latin angol nyelven "Magistri Meeting". Erre az eseményre a világ minden tájáról érkeznek premontrei atyák és nővérek. Az idei évben ez az esemény a Csornáról alapított Orangei Szent Mihály Premontrei Apátságban kerül megrendezésre Los Angeles külvárosában, Kaliforniában. Mivel az utolsó Generális Káptalan óta én is tagja vagyok a rend úgynevezett Formációs Kommissziójának, vagyis a képzésért felelős rendi testületnek, ezért én is benne vagyok az eseményt szervező bizottságában. Márton apát úr jóvoltából így én is részt vehetek ezen az amerikai továbbképzésen / kiránduláson, amely számomra is nagy esemény, hiszen még soha nem jártam Európán kívül. Ezért is gondoltam arra hogy ezeken a blogbejegyzéseken keresztül mindazokat kicsit magammal vinném erre az útra, akik esetleg még nem jártak ezen a tájon, de hasonlóan kíváncsiak arra, hogy milyen is az ottani premontreiek, és úgy általában az emberek élete. Ezért igyekszem majd minden nap egy rövid beszámolót és képeket nyújtani ezen a blogon keresztül, hogy mi is történik ebben a szűk két hétben.

Útra fel, jó olvasgatást és képnézegetést mindenkinek!

st_michaels_abbey.jpg

 a kaliforniai Szent Mihály premontrei apátság, ahol időm nagyrészét tölteni fogom

Szólj hozzá

amerika